sábado, 15 de diciembre de 2012

Nueva jornada de lucha ¿Tu centro se mueve?

El pasado jueves día 13 se convocó a nivel estatal una jornada de lucha contra la LOMCE y por la defensa de la escuela pública.

Debido al poco tiempo con el que se contó para difundirla y otras adversidades (evaluaciones por las tardes, centros muy alejados, etc) muchas personas no pudieron acudir a la manifestación que tuvo lugar por la tarde, por lo que algunos centros decidieron realizar acciones especiales durante la mañana para destacar la jornada y mostrar su apoyo en la defensa de la escuela pública. Así, os traemos algunos ejemplos:

C.P VILLALEGRE, AVILÉS.

"Al grito de: "Villalegre, Villalegre", "La escuela unida jamás será vencida" y "La escuela se defiende, no se vende" familias, alumnado y profesorado del C.P. Villalegre hicimos a la hora de la salida una cadena humana alrededor de nuestro patio. Queríamos unirnos así a los cientos de protestas llevadas a cabo ese día.
El acto se terminó con la lectura de un Manifiesto por parte del presidente del AMPA."






C.P.E.B. D'ARENAS (CABRALES)


También desde el Colegio de Arenas de Cabrales quisieron mostrar su rechazo a los recortes y a la LOMCE de una forma especial, para lo que redactaron el siguiente comunicado:


LA COMUNIDÁ EDUCATIVA DEL C.P.E.B. D'ARENAS (CABRALES), SÚMASE A LA XORNADA ESTATAL DE LLUCHA CONTRA LA LOMCE Y POLA DEFENSA DE LA ESCUELA PÚBLICA Y LLAICA.

Nel marcu de la xornada de llucha convocada a nivel del estáu pola defensa de la escuela pública y llaica, contra la LOMCE y los recortes n'educación, la comunidá educativa del CPEB d'Arenas (mas y pas, personal docente y non docente, alumnáu,...) concentróse esti xueves 13 d'avientu a les 11:30h énte la puerta de la escuela.L'anteproyectu de llei educativa (Llei Orgánica pa la Meyora de la Calidá Educativa - LOMCE), yá anuncia nel primer párrafu del preámbulu que la educación ye'l motor de la competitividá y la economía, y que'l so oxetivu tien de ser aumentar la empleabilidá del alumnáu. 
Con estes premises nun cabe estrañase cuando los planteamientos que se faen vienen marcaos polos intereses económicos y s'intenta afitar más entá'l pesu de la enseñanza privada - concertada, instaurando reválides que van ser feches por empreses esternes, coles que facer depués "rankings" de centros, valorar asina de pasu la productividá de los y les docentes, zarrar, yá de bien piquiñinos, les puertes a neños y neñes que-yos toquen situaciones sociofamiliares difíciles, adelantar la elección d'itinerarios, quitar bien de pesu a les humamidaes... dar a les direcciones el poder d'escoyer y mover el personal, ya sea interín o funcionariu, al so antoxu... un DESPROPÓSITU con toles mayúscules.


El personal yá ta amás cansáu d'una dinámica que namás pasa por aumentar les cargues horaries y "compensales" con reducciones de sueldu, eliminación de pagues, interinos que nun van cobrar el branu o que yá nun van trabayar más na enseñanza porque se recorten les plantiyes...

Y too dientro d'un planteamientu que non solo nun cuestiona los conciertos educativos si non que los refuerza, nuna campaña de desprestixu del empléu públicu y de tolo público en xeneral como supuestu responsable d'una crisis que quedó bien demostrao nun ser otro qu'una crisis financiera.



Asina la comunidá educativa manifiesta'l so empeñu en pelear y facer el llabor que tenga a l'algame por parar esta llei y tola sinrazón de recortes y desaniciu de la escuela pública. El personal yá ta amás cansáu d'una dinámica que namás pasa por aumentar les cargues horaries y "compensales" con reducciones de sueldu, eliminación de pagues, interinos que nun van cobrar el branu o que yá nun van trabayar más na enseñanza porque se recorten les plantiyes...


Y too dientro d'un planteamientu que non solo nun cuestiona los conciertos educativos si non que los refuerza, nuna campaña de desprestixu del empléu públicu y de tolo público en xeneral como supuestu responsable d'una crisis que quedó bien demostrao nun ser otro qu'una crisis financiera.
Asina la comunidá educativa manifiesta'l so empeñu en pelear y facer el llabor que tenga a l'algame por parar esta llei y tola sinrazón de recortes y desaniciu de la escuela pública.
















MOVILIZACIONES EN LUANCO

En Luanco, no sólo la comunidad educativa se movilizó ese día, si no que junto a ella, personas en lucha por la sanidad y funcionarios públicos se sumaron para realizar una pequeña marcha haciendo visible la protesta por las calles de la villa.
















Finalmente, durante la tarde, tuvo lugar la manifestación que salió de la plaza del humedal de Gijón a las 18:00h de la tarde, culminando en la plaza del ayuntamiento.























No hay comentarios:

Publicar un comentario